вторник, 24 февруари 2015 г.

За ф-ма Обертон и благодарността ми към тях.

Първата ми среша с Обертон беше през далечната 1996 г., април месец.
Започвах работа през лятото на морето и трябваше да си подсигуря тон-колони и цялостна апаратура. Имах препоръка за тях от една фирма, която навремето се занимаваше с изработка на усилватели (ACOM) - изключително здрави стъпала бяха, някои колеги още работят с такива:). И така, пристигам в Пловдив и под едно от тепетата, в една къща, по-точно в нейното мазе, виждам наблъскани в 2 или 3 стаи, миришещи на лакове и лепила, момчета, трудещи се върху направата на високоговорители. Поканиха ме една в една стая, два на два май беше, и демонстрираха тон-колоните, към които се бях насочил. Останах изключително изненадан от звука им, особено във високите честоти - за онези години не бях чувал по-кристални високи. Сдобих се с въпросните тон-колони и ги ползвах 14 години без да им ремонтирам абсолютно нищо, като междувременно купих още 2 чифта от същите тон-колони и дадох препоръките ми на още много мои колеги. Въпросните тон-колони още си ги пазя като реликва за изключителната им вярна служба към мен.



















През 2010 г., във вече построената им модерна фабрика с демонстрационна зала, се сдобих с нови тон-колони ТМ 15, които ползвам и днес.

Тази година за пореден път съм техен клиент за още едни ТМ 15, които заради изискванията ми да са леки, ще ми ги изработят по моя поръчка, с което ме спечелиха за пореден път. Тук искам да благодаря специално на г-н Щърбов, който винаги е бил изключително любезен с мен и винаги съм разговарял с него като с близък приятел. (Надявам се след проведения ни разговор да помисли за по-лек вариант на басови тон-колони :) ). През 2012 г. имах един горчив опит с една много известна марка тон-колони, чийто продукт ме разочарова безкрайно много и повече не бих изневерил на доказаната за мен с години марка Обертон, които между другото продават високоговорители в цял свят - дори и в Китай. Тази година те навършиха 25 години, пожелавам им да са здрави и още дълги години да ни радват с продукцията си.


Горещо препоръчвам на всеки, който е решил да закупува тон-колони или високоговорители, да се отбие в Обертон,  да чуе и да се увери на място в думите ми.
www.oberton.com/bg/

Няма коментари:

Публикуване на коментар