четвъртък, 21 януари 2016 г.

Каква музика харесвате?

Един от най-задаваните ми въпроси на среща с клиенти е каква музика обичам. Повечето хора обичат и харесват музиката, свързана със средата и времето, в което са израснали. Музикалната култура до голяма степен се формира от родителите и приятелите ти още в ранна детска възраст. Най въздействаща и с най-много спомени е музиката в тийнейджърските години – всеки помни добре ученическите и по-късно студентските купони :)
Имам голямото щастие да съм израсъл във времето, когато се твореше истинска и стойностна музика, които хитове се слушат и до ден днешен и голяма част от съвременната музика е базирана на нея.
Любовта ми към музиката се зароди по много странен начин. Баща ми имаше голяма колекция от грамофонни плочи. Интересното е, че не ги слушах, а пробвах как летят от балкона и се забиват в пръстта. Това, което установих тогава от многото опити е, че по-малките плочи летят по-добре. Това бяха първите ми допири до музиката, която от мое хоби в тийнейджърските години се превърна в моя работа до ден днешен. Обичам да миксирам и слушам в къщи това, което ми носи голямо удоволствие. Ще попитате защо в къщи? Ами защото е много трудно да пускаш това, което харесваш и то да е по вкуса на всички, особено на сватбено тържество, където възрастовата граница е голяма. Като парти и сватбен диджей до голяма степен следва да се съобразявам с вкусовете на домакините на тържеството и гостите им. При подходяща аудитория и място, разбира се не пропускам да пусна и това което харесвам :).


Прилагам няколко клипа и връзки, където може да видите и чуете малка част от музикалните ми предпочитания:


Един от любимите ми течения е музиката е italo disco обхващащо денс музиката в Европа през 80-те години. То е от първите изцяло електронни форми на музика, и в частност първото електронно диско.






Като израсъл и активно работещ в дискотеките през '80 и '90 години евродиското е останало завинаги в сърцето ми.  Типичният евродиско стил се базира на използването на синтезатор, дръм машина, ярко отчетлив бас, като обичайно вокалното изпълнение е на високи тонове. През 1980-те години музикалният термин рядко се използва в Европа, където тази музика обичайно е прието да се счита за поп- или просто диско-музика, без да се разграничава жанрово и стилово.





Hip-hop и RMB са също от любимите ми стилове.








Клубната музика е тази която винаги ме е зареждала с много енергия.






Харесва ми да смесвам и "прескачам" в различни стилове, така че да запазя енергията на танцуващите.






В Mixcloud може да чуете още много мои авторски миксове в различни стилове: 
https://www.mixcloud.com/djstoianpetrov/

Не се колебайте да ме предизвикате да дам най-доброто от себе за Вашето парти!

С уважение:
Стоян Петров

Няма коментари:

Публикуване на коментар